Władze Wydziału

Dziekan

prof. dr hab. Ewa Gudowska-Nowak

Telefon: 12 664-4853
E-mail: ewa.gudowska-nowak@uj.edu.pl

Dyżury:
Poniedziałek, 9.00 - 11.00
Piątek, 10.00 - 12.00
Pokój H-0-12

Prodziekan ds. infrastruktury i finansów

dr hab. Franciszek Krok, prof. UJ

Telefon: 12 664-4857
E-mail: franciszek.krok@uj.edu.pl

Dyżury:
Wtorek, 9.30 - 10.30
Czwartek, 9.30 - 10.30
Pokój H-0-06

Prodziekan ds. badań naukowych i rozwoju

prof. dr hab. Mariusz Sadzikowski

Telefon: 12 664-4855
E-mail: mariusz.sadzikowski@uj.edu.pl

Dyżury:
Poniedziałek, 10.00 - 11.30
Środa, 11.30 - 12.30
Pokój H-0-06

Prodziekan ds. studiów

dr hab. Grzegorz Michałek

Telefon: 12 664-4856
E-mail: grzegorz.michalek@uj.edu.pl

Dyżury:
Poniedziałek, 10.00 - 11.30
Czwartek, 10.00 - 11.30
Pokój H-0-03

Sekretarz naukowy

dr Eryk Czerwiński

Telefon: 12 664-4621
E-mail: eryk.czerwinski@uj.edu.pl

Pokój B-2-21

Zakresy obowiązków Prodziekanów i Sekretarza Wydziału

Prodziekan d/s  infrastruktury i finansów – dr hab. Franciszek Krok, profesor UJ
  • nadzoruje przygotowanie i realizację planów rzeczowo-finansowych i budżetowych Wydziału;
  • sprawuje opiekę nad: sekretariatem obsługi finansowej, sekcją inwentaryzacji i zamówień publicznych oraz centrum informatyczno-technicznym;
  • nadzoruje sprawy związane z realizacją na Wydziale projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych (MNiSW, NCN, NCBiR, FNP, ERC, etc.);
  • koordynuje przygotowanie wniosków i sprawozdań dotyczących przetargów i finansowania działalności naukowo-badawczej Wydziału;
  • nadzoruje działalność Wydziałowej Komisji ds. Aparaturowego Funduszu Interwencyjnego
  • sprawuje pieczę nad ewidencją i prawidłowym wykorzystaniem aparatury badawczej Wydziału;
    ponadto, reprezentuje Wydział we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.
Prodziekan  d/s studiów – dr hab. Grzegorz Michałek
  • nadzoruje pracę sekretariatów dydaktycznych;
  • koordynuje planowanie zajęć dydaktycznych  (w tym obsadę zajęć i harmonogramy) i ich realizację;
  • koordynuje współpracę z jednostkami Wydziału FAIS i UJ w sprawach dotyczących prawidłowego toku studiów;
  • odpowiada za współpracę Wydziału ze szkołami i uczniami, koordynuje przygotowanie nowych programów studiów i internacjonalizację kształcenia
  • nadzoruje proces rekrutacji na studia;
  • współpracuje z organizacjami studenckimi oraz nadzoruje działalność studenckich kół naukowych;
  • inspiruje i koordynuje działalność rad programowych poszczególnych kierunków studiów I, II i III stopnia
  • organizuje i nadzoruje procedury zapewnienia jakości kształcenia,  sprawuje opiekę nad Komisją Dziekańską ds. Ewaluacji i Jakości Kształcenia, odpowiada za przygotowanie raportów dotyczących przebiegu i jakości kształcenia;
    ponadto, reprezentuje Wydział we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana.

Prodziekan d/s badań naukowych i rozwoju – prof. dr hab. Mariusz Sadzikowski
  • inicjuje i prowadzi działania na rzecz upowszechnienia i komercjalizacji badań;
  • sprawuje opiekę nad dziekańską komisją ds. badań naukowych i rozwoju;
  • odpowiada za poszukiwanie potencjalnych źródeł funduszy na realizację zadań badawczych Wydziału;
  • nadzoruje przedsięwzięcia podnoszące rozpoznawalność i oddziaływanie Wydziału w otoczeniu zewnętrznym;
  • nadzoruje prowadzenie witryny internetowej Wydziału; 
  • inspiruje i organizuje udział pracowników i studentów w akcjach promocyjnych Wydziału, współpracuje z Wydziałowym Biurem Karier i Promocji oraz Uczelnianym Biurem Karier;
  • koordynuje kontakty z potencjalnymi pracodawcami absolwentów Wydziału
    ponadto, reprezentuje Wydział we wszelkich sprawach zleconych przez Dziekana. 
Sekretarz Wydziału – dr Eryk Czerwiński
  • współpracuje  z sekretarzami naukowymi zakładów, koordynuje poprawny przepływ informacji pomiędzy Wydziałem i jednostkami administracji UJ;
  • jest odpowiedzialny za przygotowanie sprawozdań i ankiet dotyczących działalności naukowo-badawczej Wydziału;
  • przygotowanie wniosków o finansowanie różnych aspektów działalności Wydziału oraz wniosków o nagrody i stypendia;
  • przygotowanie ankiet samooceny wszelkich aspektów działalności Wydziału dla potrzeb rankingów i analiz statystycznych;
  • ponadto, przygotowuje (zbiera, opracowuje) na potrzeby Wydziału, ustalane przez Kolegium Dziekańskie, dodatkowe  materiały.